فن

“مي إبراهيم” خيانة الراجل مقفوش حتى لو وشه بشوش

في بداية مشوارها العملي ظهرت “مى إبراهيم” في برنامج yalla سوشيال على قناة أبو ظبي، وتفاعل المتابعين معها حول الاخبار التي تقدمها بطريقة سلسلة، ورائعة، واتجهت “مي إبراهيم” نحو نشر فيديوهات كوميدية على السوشيال ميديا، ولم تختلف الأراء على حسها الفني، والفكاهي، وتقديمها للنصائح خصوصاً بعد زواجها…

وظهرت أيضاً كمقدمة لبرنامج NRJ Egypt الإذاعي، وشاركت متابعيها في استوري الخاص بها أثناء تقديمها البرنامج وهي ترقص على أغنية (أنا مافيا) ..

تُعرف “مي ابراهيم” بعروض الأزياء المناسبة للمحجبات وغير المحجبات، واختيارها للملابس تكون بالألوان الزاهية، والمبهجة، وأصبحت صاحبة براند (BOHOS)، تُعرض كولكشن تربون للمحجبات ..

ونشرت علي الانستجرام أول حلقات برنامجها الإذاعي وهي تقدم نوعية من الفكاهة، وفي نفس الوقت نصيحة للسيدات، والبنات، قائلة “تعالي اعرفك إزاي تتبسطي وتفرحي لما تتخاني في أربع خطوات بس ، رقم واحد بيكون بيخونك مع سماح عرقوب انتي اللى بتكسبي عشان بيحطك في مقارنة معها ، وإنتي متتقارنيش بيها أصلا ، رقم اتنين لما يتقفش حتى لو وشه بشوش اطلبي أي حاجة هيحاول يكفر عن ذنوبه، رقم تلاته وهو كسر الملل والروتين هيسيبك تسافري، رقم أربعة هيخاف يكمل خيانة لأنه مقفوش”.

Visits: 3

مساحة إعلانية

مساحة إعلانية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

مساحة إعلانية

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

بنعتذر عن المضايقة، لكنك بتستخدم إضافة adblock اللي بتمنعك من تصفح الموقع في الوقت الحالي، برجاء اغلاقها واعادة المحاولة