فن

بهاء سلطان يطرح أحدث أغانيه “قبل ما أمشي”

قام الفنان بهاء سلطان بطرح أحدث أغنياته والتي تحمل عنوان “قبل ما أمشي” على موقع الفيديوهات يوتيوب، والأغنية من كلمات وألحان عزيز الشافعي وتوزيع وميكس وماستر وسام عبد المنعم، وإنتاج روتانا.

ومن كلمات الأغنية: قبل ما أمشي عايز أسلم عاللي جرحه في قلبي علم ف الندالة كان معلم دكتوراه ف خيبة الأمل، اللي ساب ف القلب نغزة، لا ملامة و لا مؤاخذة، الغلاوة و المعزة، سابوا جرح ما يحتمل.

 

 

يشار إلى أنه كان بهاء سلطام طرح مؤخرًا أحدث أغانيه التي تحمل إسم “دادينا” وحققت نجاح كبير، من كلمات الشاعر تامر حسين وألحان عزيز الشافعي وتوزيع أحمد عادل وإنتاج روتانا.

 

وتقول كلمات أغنية دادينا: عملنا كل حاجة صح، مع اللي غدروا بينا وياما لعبوا بينا وقلنا ما علينا لكن خلاص ده كله بح م الطيبة إحنا إتعافينا، وفهمنا مين معانا وعرفنا مين علينا نشيل ليه شيله مش شيلتنا ونخش ليله مش ليلتنا، ما فضيناها سيرة ما بالسلامة نشوف راحتنا ده احنا ضحينا ب حياتنا، عملنا حاجات كتير، دادينا دادينا دادينا دادينا، لقينا اللي دايس علينا دادينا دادينا دادينا وهاتينا، دادينا ماحدش مقدر هاتينا وأخرة ده كله إتنسينا.

 

وكان بهاء سلطان قد طرح عددًا من الأغاني خلال الفترة الماضية، منها أغنية “ندر عليا”، وهي من كلمات أيمن بهجت قمر، ألحان محمد يحيى وتوزيع وسام عبد المنعم، كما طرح أغنية “دلوقتي عجبناكو” كلمات منة القيعي وألحان عزيز الشافعي وتوزيع احمد عادل ومكس ماهر صلاح وماستر جلال حمداوي، وطرح أيضًا أغنية “الجو ولع” من كلمات باسم عادل وألحان محمد يحيى وتوزيع وسام عبد المنعم.

Views: 3

مساحة إعلانية

مساحة إعلانية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

مساحة إعلانية

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

بنعتذر عن المضايقة، لكنك بتستخدم إضافة adblock اللي بتمنعك من تصفح الموقع في الوقت الحالي، برجاء اغلاقها واعادة المحاولة