فن

حسن شاكوش يطلق زوجته ريم طارق غيابياً

هاجر وليد مسعد

طلق مطرب المهرجانات حسن شاكوش زوجته ريم طارق غيابياً بعدما حررت المحامية الخاصة به محضراً بقسم شرطه أكتوبر أثبتت فيه إنتهاء صلة موكلها ب ريم طارق كزوجين بتطليقه لها.

ووصلت محامية حسن شاكوش إلى قسم شرطة أول أكتوبر اليوم الأحد وطلبت إثبات الحاله بطلاق موكلها إلى ريم طارق غيابياً بتاريخ 13 يوليو.

وقالت ريم طارق في فيديو عبر حساب لها مؤخراً على تطبيق إنستجرام: “لو طلقتني عرفني علشان اقول للناس السبب إلى خلاك تخطبني وتقول عايز بنت الجيران إللي مابتسبش فرض اللي سجدت شكر لله”.

واضافت ريم: “أنا بقولها أهو أنا كنت متجوزه قبله في فبراير 2020 وهو سأل عليا قبل الجواز وغنى في فرحي القديم، لو سمحت أنا هدومي الشخصية عندك بتحتفظ بيها ليه؟ أنت ليه عايش في جو المؤامرة دا أنت مش محتاج”.

وتابعت: “أنا كنت مغفله لحاجات كتير أوي متخصنيش، اللي يخصني أنك قولت امبارح إحنا بنحافظ على ولاد الناس وقولت حاجات وأنا سكت أنت ليه معترض أنك تديني حاجتي اللي عندك متحفظ بيها ليه”.

وواصلت: “سبب اني فتحت الاكونت دا اني اعرف ارد عليه وأول ما الموضوع يخلص هقفل الاكونت مش محتاجه شهره ما انا ممكن أتصور واتشهر ولكن لقب مرات المطرب دا عبء عليا

اتاري الناس عندها نظر انا مكنتش عارفه”.

واختتمت: “ركز في اللي انت بتعمله علشان عيب انت المفروض جيت وقعدت معايا في بيتنا وانا عملت ليك كل حاجه قلبت ليه؟ مجنون حاولت اعالجك، انا مقصرتش معاك في حاجه وعمري ماكنت استوعب الغدر”.

Views: 8

مساحة إعلانية

مساحة إعلانية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

مساحة إعلانية

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

بنعتذر عن المضايقة، لكنك بتستخدم إضافة adblock اللي بتمنعك من تصفح الموقع في الوقت الحالي، برجاء اغلاقها واعادة المحاولة