فن

“الصراع يكاد أن يشتعل” جيهان قمري عن ياسمين صبري: مش بتعرف تمثل ودينا الشربيني أحسن منها

تحدثت الممثلة اللبنانية ​جيهان قمري​، عن الممثلة المصرية ​ياسمين صبري​ خلال لقاءها في برنامج “نص الكلام”، الذي يبث عبر قناة “النهار” المصرية، واتهمتها بأنها لا تتقن التمثيل.

حيث قالت جيهان: “ياسمين مش بتعرف تمثل وبتحب تستعرض فلوسها وده بيستفز الجمهور بشكل كبير”.

وأضافت جيهان قمري: “الفن مش تريند وإني راكبة طيارة خاصة وألبس براند، وعمر ما الفلوس ما بتعمل بني آدم، البني آدمين هما اللي بيعملوا فلوس”.

وتابعت: “أنا اللي مزعلني إن في ناس مش لاقية تاكل والوضع الاقتصادي في الوطن العربي كله صعب، فمش كل نفس أصوره الأفورة وحشة، لكن ده لأنها بتتسلى، وهي ناجحة إنها تريند على السوشيال ميديا”.

وأكملت: “أنا بحب شخصية ياسمين، ولا أغار منها، لكن مش بشوفها ممثلة شاطرة، أنا بشوفها ملكة جمال جامدة جدًا لكن لو شيلنا الفلوس مش هتعمل حاجة، ولو قارنا بينها وبين دينا الشربيني فدينا رائعة”.

إقرأ أيضاً: “من نقاش إلى بداية الانطلاق” رامي جمال يساعد أحد العاملين للظهور على الساحة الغنائية 

واختتمت جيهان: “ودلوقتي مفيش بطولة مش ضروري تبقى ممثلة شاطرة وجامدة علشان تبقي بطلة، لكن رأس المال ممكن يخليكي بطلة، وهي فرصة جت لياسمين وتبقى حمارة لو ما استغلتهاش، لكن محتاجة تشتغل على نفسها كممثلة، ناقصها إحساس بالدور، في تعابير وأحاسيس”.

Visits: 0

مساحة إعلانية

مساحة إعلانية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

مساحة إعلانية

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

بنعتذر عن المضايقة، لكنك بتستخدم إضافة adblock اللي بتمنعك من تصفح الموقع في الوقت الحالي، برجاء اغلاقها واعادة المحاولة