فن

لقاء الخميسي: حلم حياتي المشاركة في أعمال غنائية ومش شرط تكون في السعودية

ظهرت الفنانة المصرية لقاء الخميسي، عبر برنامج “أسرار” مع الإعلامية أميرة بدر.

حيث عبرت الفنانة لقاء الخميسي عن حبها للنجاح وتمنيها لعمل أفلام غنائية قائلة: “عندي شهوة للآيس كريم وشرا للبس والنجاح من حقي لإني تعبت وابتديت من الصفر وحلم حياتي أعمل حاجة غنائية زيها زي أفلام برا، ولو أتعرض عليا في السعودية عمل هوافق بس شرط حاجة جامدة، وده في أي حتة في العالم من شرط السعودية، ياريت في مصر”.

وزادت: “بخاف من الحسد، ومبركزش في حاجات وحشة، عمري ما أتمنيت إني أعمل دور حد، كل مرة اشوف أدوار زمايلي أقول عاملين الدور حلو، لأني لو مشوفتش إللي عندي هيروح مني”.

وأضافت: “كان عندي غضب بس بعد الرياضة الدنيا هديت شوية، معظم غضبي مع ابني الكبير، عمري ما اتنرفزت في الشغل، مبحسش بنفسي، وبحدف حاجات على إللي قدامي ولما مسكني من دراعي مرة عيطت 3 أيام، وبعدها اوسا زوجي خلاه يجي يعتذر، وهو حبيبي جدًا، وزوجي عمره ما اتعصب وهينقطني بهدوئه، ووجهة نظره بيقول أن لو زعقنا نقنع الناس ازاى، يبقى نتكلم بالهدوء”.

والجدير بالذكر إن برنامج “أسرار” يعرض على شاشة النهار يومياً خلال شهر رمضان، في تمام الساعة التاسعة والنصف مساءً، وتستضيف الإعلامية أميرة بدر من خلاله عدد من نجوم الفن والرياضة والسياسة في مصر.

https://fb.watch/qW_Z8AQ-DH/

مساحة إعلانية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

مساحة إعلانية

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

بنعتذر عن المضايقة، لكنك بتستخدم إضافة adblock اللي بتمنعك من تصفح الموقع في الوقت الحالي، برجاء اغلاقها واعادة المحاولة