رياضة

في حب الأم والمعلمة والصحفية الأستاذة ” تيسير علي”

تيسير علي صحفية مصرية، ومن القيادات النسائية التي استطاعت أن تثبت نفسها في الفترة الماضية كواحدة من أهم َمن أسس مواقع ثقافية ومنابر تعليمية مجانية لتعليم الشباب في مجالات عديدة، واستطاعت أن تنهض بالكثير من الشباب الموهوب الذي يمتلك موهبة الكتابة والفن لصناعة محتوى هادف لهم ولمستقبلهم، ولمستقبل مصر.

وبصفتنا أبنائك نود أن نقول لكي مابداخلنا، ولكن بعض هذة الكلمات لا تفي وصفك وما بداخلنا تجاهك.

إنچي الجزايرلي: مش عارفة ابدأ منين أصل الكلام أقل كتير من الإحساس اللي جوايا،  تيسير أختي وصاحبتي وأجدع حد تقابله وأحن كمان وأشطر صحفية وصاحبة موقع وراديو بتديرهم بحب أي حد بينتمي لرؤية من أيام المدار لولادة موقع رؤية على إيدنا وكمان الراديو كنت بلاحظ اجتهادها وسياستها القوية في إدارة الأمور وإحتوائها لكل الشباب الصغنن دورات وتدريبات مجانية تعرفك أ-ب صحافة وأصول الراديو على ايد متخصصين مجاناً، حزمها في أمور النشر وايه ينفع وايه لا ولو محتوى ديني لازم يتراجع سواء مقالات أو برامج راديو وحاجات كتير أوي اتعلمت وبدايتي كان منها حطت إيدي على الطريق ودايماً واقفة جنبي بتبقى في ظروف صحية خطرة وحلمها مبتوقفوش اتعلمت منها الشجاعة والمثابرة والمقاومة حتى للمرض تيسير بحبك أوي والله ربي يعطيك الصحة والعافية ويحفظك يا اغلى الغاليين❤️🥰😘.

أحمد عادل: أنا بشكر أستاذة تيسير جداً.. وكان ليا الشرف إني كنت موجود ف رؤية وطن واتعلمت كتير ودايماً المكان بيقدم كل الدعم والمساعدة للكل الناس وقليل اللي بيعمل دا.. وربنا يوفقها في حياتها ويارب دايماً في نجاح وتقدم لإنها حقيقي تستاهل كل خير.

ندى عماد: والله حقيقي ومن كل قلبي بشكر جداً أستاذة تيسير على كل دعم وكل فرصة وكل ثقة وفرتهالي بالموقع وحقيقي حضرتها قدوة ليا وبتمنى للأستاذة كل الصحة والسعادة والتوفيق يارب العالمين ♥♥♥♥♥♥🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🙏.

كريم علي: بشكرها من كل قلبي على كل مجهود بتبذله في مساعدة الشباب وتوفير فرص لتنمية مواهبهم وقدرتهم على الأبداع وأتمنى لها دوام الصحه والعافية.

أحمد سعيد: أستاذتي ومعلمتي أمي الثانية
أجدر من يستحق الشكر والتقدير لكل مجهود أتبذل من حضرتك لتعليمي ووقوف حضرتك جنبي ربنا يديم وجود حضرتك معانا والعمر المديد ليكي يارب ويحفظك من كل سوء ♥️♥️♥️♥️♥️.

د. أحمد نصار: أستاذة تيسير علي … بشكرك على دعمك المستمر والفرصه الكبيرة اللي حصلت عليها من ٤ سنين واختيارك لفكرة برنامج حصلت على إشادة الجميع بجد ربنا يخليكي ويبارك في حضرتك وتفضلي بتدعمينا واحنا وراكي دايماً ومن نجاح لنجاح يارب ❤️.

نشوى الملاح: أختي وحبيبتي وأستاذتي بمووووت فيكي، ربنا يسعد قلبك ويحفظك لينا ولأولادك
مهما قولت بحبك قد ايه والله ما أعرف أوصفلك أنتي الغالية، بموت فيكي.

علاء حلمي: مشوار الحياة بيكون زي القطر بس الفرق انه بيكون طويل شويه لكن هو هو لأنهم مشتركين في المحطات وحقيقي في محطات في حياتنا بتكون معلمه فينا طول الرحلة لدرجة أنك ممكن تنزل وتغير اتجاهاتك لمجرد انك تكون قريب من المحطة دي وبصراحة تيسير من أهم المحطات اللي مريت بيها في حياتي واللي كان ليها تأثير كبير جداً وخصوصاً في الإجتهاد وحب العمل ومساعدة الغير، ربنا يحفظك لأسرتك ولكل حبايبك ويجعل دعواتنا ليكي من نصيبك شكراً يا تيسير انك في حياتنا 😍.

شيرين سالم: رسالة شكر وإمتنان لأحلى ريسة فى الدنيا، الداعم لينا كلنا ولما بقول ريسة مش مديرة دية مقصودة و مش صدفة لأنها هي فعلاً حد داعم مكتشف المواهب بيسند جداً، عايزة بجد تشوف الناس اللي معاها أحسن ناس، فطبيعي تكون ريسة ومش أي حد يبقى ريس وقائد بس سهل يكون مدير، يارب دايما منورة رؤية ❤️.

ريهام بدير: مافيش كلمة شكر ممكن تعبر عن مدى امتناني وتقديري لحضرتك أستاذة تيسير لأنك أكبر من أي كلام ❤️
ربنا يخليكي لينا ويبارك في صحتك وتفضلي أكبر داعم لنا كالمعتاد ❤️❤️
بحبك من كل قلبي ❤️.

مادونا عادل عدلي: الأستاذة تيسير مش أستاذتي بس لا دي ماما تيسير أول حد تعاملت معاه في المجال وحبيته من كل قلبي ودايما بتحاول تكبرنا ونكبر معاها ربنا يخليكي لينا ياست الكل ويفرح قلبك الحلو الطيب بحبك أوي وبحب كل حد بيحبك يا أطيب الناس وأحلاهم بحبك أوي أوي يا ملبن قلبي
بنتك وحبيبتك واللي بسببك بقيت نائب مدير التحرير وبسبك بقيت رئيس قسم شاطر وكتير بيتكلم عنه.

إيمان شلبي: ماما تيسير ♥️ ربنا يجعل لحضرتك و لكل اللي حواليكي نصيب من أسمك داااايماً بتيسرى و تسهلي كل حاجه حواليكي دايماً بتساعدي غيرك و بتدعميهم من غير مقابل ♥️♥️.
أول حد خد بإيدي في المجال دا من أول ما بدأت ♥️
علمتني وصبرت عليا و أستحملتنى و كانت حنينة وجميلة معاايا و مازالت ♥️♥️♥️♥️🥺.
وحشتيني أوى أوى .. وربنا يعفي عنك ويعافيكي يارب ♥️🥺.

يسرا: الف سلامة عليكي يا أحلى استاذة
ربنا يطمنا عليكي يارب اشوفك دايما بخير
أحلى أستاذة تيسير ع كوكب بجد
ربنا يخليكي لينا♥️♥️♥️

شادي غالي: مع مين العركة يا دبابة ؟؟
مع ناس عاملين فيها عصابة !!!
ده انتي ترمي جثثهم فخرابة ..وتولعي فيهم بشياكة …
ضهري فضهرك هنصفيهم …
وانتي عارفه أنا أقوم بيهم …
هبتدي اشلوحهم بأناقة.

سماح حمدي: سعيدة اني أعرفك واتعاملت معاكي سواء على المستوى العملي أو الإنساني سعيدة اني مهما اغيب عنكم انتي وراديو رؤية حاضرين في قلبي ولكم معزة خاصة لا تنتهي .. أشكرك من كل قلبي واتمني دوام التقدم والسعادة ليكم والصحة والعافية ليكي اللهم آمين ❤️.

نيرمين سعد: أستاذتنا الجميلة بزيادة 💓 تيسير علي 💓💓💐💐💐، مهما أتكلم عن حضرتك مستحيل أوفيكي حقك، أنا انضميت لأسرة راديو رؤية في توقيت صعب جدًا بالنسبالي لقيت من حضرتك دعم كبير وعرفت معنى الأسرة وأن كلنا نكون واحد وعلمتينا إزاي نساعد بعض ونتعاون مع بعض في نفس المجال، وقفتي جنبنا كلنا ولقيناكي أخت وصديقة قبل ماتكوني رئيستنا في العمل، وبالرغم من انشغالك لو احتاجت منك نصيحة أو دعم دايما بلاقيكي معايا في أي وقت، دمتى لنا بألف خير الأخت والأم والصديقة، لاف كتير 💓💓💓💓💓💐💐💐💐💐💐.

ياسر خالد: شكرًا على كل حاجة أستاذة تيسير بتقدمهالنا في رؤية وطن، وشكرًا على دعمها وتقديرها المستمر والمتواصل، وتمنياتي بالتقدم دايمًا لـ أستاذة تيسير ولـ رؤية وطن.

سلمى جمال: أستاذة تيسير من أحسن الشخصيات بجد واقفة معانا دايما وتعرفنا ايه الصح وايه الغلط وبجد اتعلمت منها كتير وأتمنى في يوم من الأيام أكون زيها، شكرا بجد على كل حاجة قدمتيها لينا، ومستنينك تنوري مكانك تاني 🥹♥♥♥♥♥♥.

ياسو: أستاذة تيسير أحب أشكر حضرتك على تعبك معانا وسعيك معانا للأفضل، وأن شاء الله أكون عند حسن ظن حضرتك بالتوفيق والنجاح الدائم ❤️☺️.

أسماء أحمد: أستاذة تيسير بنشكر حضرتك علي كل حاجة إحنا اتعلمناها بسبب حضرتك شكرًا على تعبك ومجهودك ومعاملتك لينا ك أم شكرًا بجد ❤.

فاطمة نصار: أستاذة تيسير بنشكر حضرتك على كل حاجه حلوة اتعلمناها من حضرتك شكرًا على تعبك ومجهودك معنا وبالتوفيق والنجاح الدائم لحضرتك 💙.

حازم الكرماني: أستاذة تيسير فعلًا قدوه و نموذج مثالي لأي صحفي، فعلًا اتعلمت منها كتير جدًا، وبدونها كان زماني مبقتش صحفي أصلًا، وأتمنى أنها تكون بخير وربنا يباركلنا فيها ونتعلم منها أكتر 💚💚✨🕊️.

روز: أستاذة تيسير شكرًا على كل حاجة حضرتك بتعمليها علشانا ربنا يخليكي لينا ونفضل دائمًا متجمعين بوجود حضرتك ♥️♥️.

رحمة: كل الشكر و الاحترام و التقدير لحضرتك يا أستاذة تيسير على مجهودك و مساعدتك لينا ♥️♥️♥️♥️🥰 شكرًا يا أستاذة تيسير ♥️✨.

إيمان حامد: بتمنى لحضرتك الصحة والسعادة على قد العطاء والطيبة إلي جوة قلبك ❤

عمرو صبري: الأخت العزيزة تيسير.. من أفضل وأنقى وأجدع الشخصيات اللي عرفتها في مجال الإعلام وفي حياتي.. إنسانة محترمة أصيلة من الناس القليلة في الزمن ده إللي لسه متمسكة بالأصول والصح والقيم.. مايعجبهاش الحال المايل زي ما بيقولوا.. تاخد منها الرأي والنصيحة الصح وبمنتهى الأمانة.. صريحة مالهاش في النفاق وفي نفس الوقت مهذبة وتتعامل بمنتهى الذوق.. أتمنى لها من كل قلبي كل الخير.. إن ربنا يشفيها ويعافيها ويحفظها ويبارك فيها ويسعدها ويفرح قلبها ويبارك في أولادها 🙏🌹🌹.

زياد مصطفى: أستاذة تيسير بشكر حضرتك جدًا على تعبك و مجهودك معانا و كرمك في جهدك إلي بتبذليه علشان تساعدينا نتقدم و نتطور أكتر وأكتر.

نور الحوفي: أستاذة تيسير حقيقي من أحلى القامات إلي إتعاملت معاها، عمرها ما بخلت علينا بحاجة بجد ودائمًا كانت متقبلة أعذرنا وواقفة جانبنا بدون أي مقابل حقيقي ربنا يرضى عنها ويراضيها على قد كل معلومة كويسة وكل خبرة لينا كانت هى السبب فيها..🫂♥️.

مساحة إعلانية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

مساحة إعلانية

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

بنعتذر عن المضايقة، لكنك بتستخدم إضافة adblock اللي بتمنعك من تصفح الموقع في الوقت الحالي، برجاء اغلاقها واعادة المحاولة