فن

إيساف: أنا راجل شرقي وأهم حاجة في شريكة حياتي هي الثقة

تحدث الفنان إيساف عن ما يريده في شريكة حياته، وعن السبب الذي جعله يتأخر في الزواج حتى الآن، وجاء ذلك من خلال لقائه ببرنامج “نص الكلام” على قناة “النهار”.

حيث قال المطرب إيساف إنه رجل شرقي الطباع وربما هذا سببا في تأخر زواجه.

وأضاف إيساف: أنه يريد صفات محددة في شريكة حياته وأولها الثقة وهو ما يتوافر في شريكته الحالية، حيث قال “أنا مرتبط دلوقتي، ولما اتقابلنا قولت لو في بينا عدم ثقة يبقى مش هنكمل، أنا وصلت لمرحلة دلوقتي صعب أوي إني أرتبط ب واحدة في بينا علامات أستفهام”.

و تابع إيساف: “من خلال كل تجاربي وصلت إن العلاقات رزق، وكرم من عند ربنا أو غضب من عند ربنا، كنت دايمًا بحلم إن يتفق قلبي مع عقلي، كان دايمًا فيه صراع، ودلوقتي اتفقوا في علاقتي الحالية”.

وأكمل إيساف: “أنا بحب الشكل الحلو ويكون دمها خفيف أنا أتعرفت عليها بالصدفة البحتة هي كانت عايزة تشتغل في مجال الإعلام وكلمتني بخصوص البرامج، واتقابلنا وقولت يا رب يطلع شخصيتها زي شكلها، هي واضحة وحقيقية زيي”.

إقرأ أيضاً: “آه لو لعبت يا زهر” صابر الرباعي يتألق في حفلته الأخيرة بالأمس

وأختم إيساف: “اللي عاجبني فيها انها معندهاش أي حسابات على مواقع التواصل ولا بتنزل صورها أنا مش بعيب في حد، ولكن دي حاجة أنا بفضلها في شريكة حياتي”.

Visits: 10

مساحة إعلانية

مساحة إعلانية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

مساحة إعلانية

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

بنعتذر عن المضايقة، لكنك بتستخدم إضافة adblock اللي بتمنعك من تصفح الموقع في الوقت الحالي، برجاء اغلاقها واعادة المحاولة